Onsdag.....

Onsdag idag. Shit vad  fort tiden gar, som jag alltid skriver ^^

Har precis pratat i telefon med Valentin om orkesterns Sverigeresa nästa sommar. 1 juli kommer de till Sverige, 2 juli till Motala. Sa, se till att vara i Motala mellan 2 och 7 juli, people, för da blir det konsert. Och det kan ni ju inte missa.

Annars händer det inte mycket. Har nu packat klart, allt utom neccessär och pyjamas. Mitt rum ser tomt ut, tomt och opersonligt...

Ikväll ska jag till biblioteket och lämna tillbaka mina böcker, sen kommer Beat och Muriel ett tag. Och that`s it.
Imorgon kommer Samuel och dessutom tidningen som jag är med i... Huuhhh... Hoppas det blev okej, typ alla jag känner här vet att det kommer (ryktet sprids fort!) och alla säger att de ska klippa ut och spara och blablabla... Sa hoppas den är bra..

Nu; äta en muffins ^^

Kram

Kommentarer
Postat av: Bosse

Vi får starta arbetet med att hjälpa orkestern när du kommer hem. Jag kan kolla vandrarhem m.m. nästa vecka.

2010-06-30 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0