Presenter

Nu ska ni få se bilder på presenterna jag fick på grillkvällen. Boken och lådan ni vet :)

Igår var det avskedsfest, men den berättar jag mer om ikväll...

Presenter:


Låda med schweiziska specialiteter, en schweizer-propeller och kanton Aargaus flagga :)



Innehåll



En liten, liten fondue-grejimoj. Nu kan jag göra mini-choklad-fondue när jag sitter ensam i mitt studentrum och pluggar i höst :)



Den fina fina fina boken



med en hel massa bilder



Och text



Stora bilduppslag



Och på slutet alla namn på de som hjälpt till med boken (dvs i praktiken de som jag är bäst vän med)

Så himla  fint, tycker ni inte? :)

Kommentarer
Postat av: christine

Gud vad fint!!! Jag blir alldeles tårögd! Ska bli härligt att få hem dig!

<3

mamma

2010-06-27 @ 19:12:57
Postat av: kajsa

paprikachipsen får jag va? ;) hihi

2010-06-28 @ 08:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0