Promenad och konstutställning

Hejsan,
idag har jag en massa bilder att visa er, så vi låter bilderna tala med en gång. Here we go:



När jag läste tidningen imorse fann jag en mycket fin recension av konserten i lördags.



Tog en förmiddagspromenad upp på kullen



Där var det grönt och lummigt



men även vackra öppna landskap



Satt och vilade mig lite på en bänk och solade till och med lite



Senare på eftermiddagen skulle jag ta tåget till Basel. I tunneln under tågstationen har skolbarnen målat väggarna



Riktigt fint tycker jag



Anna har målat den gröna vagnen och mannen med skägg :)



Anledningen till att jag åkte till Basel var att jag skulle på konstutställning med Muriel



Fanns en massa fina och coola grejer



Teckningar, foton, möbler och kläder m.m.

Detta var min dag. Nu ska jag gå och lägga mig.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej!

Fina bilder! Vad stod det i recensionen av konserten?

Kram

2010-06-23 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0