Redan onsdag

Herregud, dagarna går så fort! Ikväll har jag min sista tyskalektion!! Vad hände där? Nyss var det ett haövår kvar ju! Galet!

Jag har precis käkat och är nu själv hemma. Olga är med barnen och vaccinerar sig, Anna hade ju fått nästan fyrtio myggbett och blev lite sjuk av det, så nu är det vaccin som gäller. I förmiddags sprang jag en sväng, gick sjukt segt. Har haft ett för långt uppehåll nu, så nu är det dags att dra igång igen.

Igår var jag i Basel och åt glass med Elisabeth, var mysigt som vanligt. Det är underbart väder, i alla fall idag. Igår var det också varmt men molnigt och kvavt, och på eftermiddagen åskade det lite. Idag är det mer.. bara varmt och skönt. Ska snart lägga mig ute i solen, ville bara säga hej till er först. Även om jag inte har så mycket intressant att berätta om :P

Återkommer när det händer nåt skoj. Eller kanske ikväll, ni måste ju få veta hur sista skolkvällen var ^^

Ha det fint tills dess
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0