Sommarlista som jag snodde från nån blogg nånstans

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Hängmattan hemma i trädgården, i båten på sommarstället Lövö eller möjligen grillkväll på stranden

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Sover länge, spenderar dagen med fina vänner på stranden, åker hem och grillar med familjen, spelar minigolf och äter glass med vännerna och spenderar natten på mitt rum med öppet fönster, vacker musik och mitt anteckningsblock

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kyckling, tror jag... Och små majskolvar

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Bokklubb med Ellan (vi ska läsa alla klassiker som man "bör" ha läst), liten roadtrip med vännerna, kanske till Lövö, mycket sol och bad förhoppningsvis. Och jobb

5 Bästa sommarminnet från barndomen?
- Oj, svårt! Men jag har alltid älskat midsommar; med blomsterplockning, traktoråkning, dans, tipspromenad, lotteri, jordbubbstårta och lekar. Sen att man fick vara ute och cykla mycket längre på kvällarna var fint det med

6. Havet, sjön eller poolen?
- Havet! Helt klart! Tvåa kommer sjön. Poolen är bara bra om man vill simträna.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Chokladglass med chokladsås såklart :)

10. Vart går din drömsemester?
-Oh, svårt det med. New York kanske. Eller nånannan cool stad. Men inte nödvändigtvis på sommaren, är skönare att upptäcka städer när det inte är dödligt varmt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0