Strindberg och Powernap

Hej på er.

Redan torsdag, och jag har typ inte berättat nåt om denna vecka ^^ Inte för att det hänt överdrivet mycket, men ändå.

I måndags var det osm ni vet orkesterrep och sen kollade vi på fotboll.

Tisdagen bjöd på fiollektion med Anna och inte mycket mer än så vad jag minns. Lite chatt med Ida och Sandra på kvällen.

Igår var också en lugn dag med Anna hemma från skolan på förmiddagen. När barnen åkte till religionsundervisningen på eftermiddagen stack jag in till Basel och åt glass med Elisabeth.

Idag har det inte heller hänt nåt speciellt hittills. Har städat, plockat fram lakan och sånt till föräldrarna som kommer imorgon, läst lite Strindberg (tog med "Fröken Julie hemifrån när jag var hemma till Kajsas student) och tagit en åtta-minuters-powernap ^^
Snart kommer Anna hem för lunch och sen går hon tillbaka till skolan (det är deras långa dag idag). Då planerar jag en joggingtur, det regnar i allafall inte idag, och ikväll tänkte jag baka muffins till orkestern. Imorgon är nämligen mitt sista riktiga orkesterrep..... scheisse.....Vill inte tänka på det egentligen....

Nu; lunch!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0