Tidningsintervju

Pust! Nu har jag precis blivit intervjuad av lokaltidningen. En timme tog det, och inte var det lätta frågor han ställde! "Vilka intryck tar jag med mig hem?" "Vad har jag lärt mig, förutom bättre tyska?" "Vad är det för skillnader mellan den svenska och den schweiziska mentaliteten?". Försök besvara det på ett smart sätt, och på tyska! :P
Men tror ändå det gick rätt bra, är mest oroad för bilden faktiskt, haha ^^
Resultatet kommer på torsdag, om en vecka alltså. Jag lovar att ni ska få se!

Nu; kanske lite slappande i solen, sedan Basel om någon timme, hoppas på att kunna träffa Elisabeth.

Vi hörs
Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Fixa extra tidningar!!

Kram och Glad Midsommar!

Mamma

2010-06-24 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0