Tycker om

Det finns en hel massa saker jag tycker om. Just nu klappar dock hjärtat lite extra för följande:



 Att gå hem från bussen i bara t-shirt klockan halv elva på kvällen och inte frysa ett dugg




 Melissa Horns musik


LYSSNA HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=IzW3oE4oX6M&feature=PlayList&p=1408A9D0C6EFA739&playnext_from=PL&playnext=4



 Lukten av nyklippt gräs och ljudet av flygplan, helst samtidigt



 Små barn som pratar om kärlek som om det vore det lättaste i världen



 Gamla tanter som ler mot en på tåget, bara sådär



 Ett sms från en vän en vanlig vardagskväll. Ett sånt där sms utan egentligt innehåll, "ville bara säga hej och kolla hur det är med dig"-sms



 Att stå vid vattnet med blåst i håret




Att cykla på en sommarväg och känna gräset vid vägkanten slå mot de bara benen och solen som bränner på ryggen



Vad tycker ni om just nu?

Jag berättar om tyskan och så imorgon, orkar inte nu.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: k

Jag tycker om allt det där som du också tycker om, och sen tycker jag om förväntan, och saker som man ser fram emot som blir över förväntan. Sen tycker jag om musik som ger minnen så att man vill skratta och gråta på samma gång, och kramas.

2010-06-10 @ 12:34:40
Postat av: christine

Jag tycker om dig och din syster! Kissen Knut,musik, körsång, bra böcker, resor!!

<3

2010-06-10 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0