Fint

Jag masade mig iväg till skolan, och när jag satt på tåget hem så hörde jag ett samtal som en äldre man förde i sin mobiltelefon. Detta var vad han sa:

"Hej. Ville bara säga godnatt och höra din röst. Blir så glad av det".

Det tyckte jag var väldigt fint. Dagens finaste. Annars har det mest regnat och jag har hostat och sovit. Och lärt mig lite tyska. Ibland blir det inte roligare än så. Då är det härligt att det finns söta små gubbar som säger fina saker i mobiltelefonen när de åker tåg.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: christine

Längtar också efter att höra din röst hjärtegullet!!!

Puss

2010-05-20 @ 09:04:37
Postat av: elisabeth

hoppas du kryar pa dig, tycker vi borde ses snart!! <3

2010-05-20 @ 11:14:49
Postat av: Linnéa

Jag förstår vad du menar, sånt där kan verkigen göra hela dagen :D

På tal om det var det typ jättelängesen vi två snackade på riktigt, har nästan glömt bort hur du låter o det är ju inte bra, tur att du kommer hem snart så man får umgås lite med dej på riktigt :D

Miss U!

2010-05-20 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0