Förkyld

Hej på er!

Usch, jag är jätteförkyld! Täppt i näsan, ont i halsen och allmänt seg. Inte helt kul! Dessutom störigt eftersom Samuel och jag ska till Lausanne på lördag. Förra gången vi hade planerat det blev Sam jättesjuk, så det fick ställas in. Nu håller jag alla tummar och tår för att jag blir bättre snart! Kan inte ni med hålla era tår? Tack! :)

Har sovit en del nu på förmiddagen, efter att jag varit uppe mellan tjugo i sju och tjugo över åtta och fått iväg barnen till skolan. Nu blir det varm dusch och sen lite läxor. Ska försöka masa mig iväg till skolan ikväll nämligen.
Har varit borta några gånger, så det är nog bra om jag går.

Hoppas ni mår bättre än jag.
Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: christine

Puss och kram så blir allt bra!!!

mamma

2010-05-19 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0