Gympa och glömd nyckel. Dag tre

Så kom då den sista dagen på lägret. Alldeles för fort. Ur led är tiden.
I alla fall, vaknade även denna morgon av att Valentin öppnade dörren och skrek på oss ^^
Sju minuter hade vi innan gympan började. Suck.. ^^
Det spöregnade ute, så de två stora gympasalarna kom väl till pass. Lite samarbetsövningar och lite lekar följdes av en dusch och frukost innan det var dags för rep igen. 1,5 timme, denna gång hela orkestern tillsammans.

Enligt rutinen blev det sedan middag och sedan var det dags att packa.. Sorgligt. Och det blev tomt i rummet. Kan inte precis påstå att vi hade ordning där inne nämligen :P

Eftermiddagen bestod av ytterligare 1,5 timmes rep, städning och lite sista chillande på terassen.


Terasshäng med Line och Fabienne



Hejdå till utsikten från vårt enorma fönster




Sedan bar det av hemåt mot Wegenstetten, där vi tog adjö. Fick skjuts hem av Martina och hennes pappa.
Packade ut allt ur bilen och tog tag i dörren. Låst... Nyckel? Inne i huset såklart. Visste att jag glömt nåt!!!
Fick tillslut tag i familjen, de var i Emmental, dvs hemma runt åttatiden!! (Klockan var halv sex). Och jag var sjukt kissnödig, för att göra det hela ännu värre...

Som tur var hade Martina inte åkt, så jag fick följa med henne hem... Hur schysst som helst, fick mat och allt. Vi kollade youtube-videos och hade det trevligt, så det var väl okej, men kände mig dum! 
Nåja... vid kvart över åtta var jag i alla fall hemma igen.. Och packade upp.. Och önskade att helgen inte hade tagit slut så fort. För det var verkligen en toppenhelg.  

Kommentarer
Postat av: Christine

Härligt, härligt!!!

Önskar jag var 20 igen och fick åka på musikläger!!!!

<3

2010-05-31 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0