Konstig dag

Åh, det har varit en skum dag.

Först det där med kråkan. Ska kanske förklara VARFÖR vi har en kråka i en bur i vardagsrummet. Bra fråga! Den var där igår när jag kom hem från skolan, tydligen hade de hittat den i trädgården och den kunde inte flyga. Den är inte skadad eller så, bara för liten och svag. Så, nu bor den i en bur i vardagsrummet. Men bara tillfälligt, tills den visar att den kan flyga igen. Nåja, utbrytartalang har den i alla fall, och den är högljudd. Så, jag hoppas att den snart kan släppas ut!

Hela dagen har liksom bara varit lite... skum. Konstigt väder till exempel. En halvtimme soligt och vaaaaarmt, en halvtimme kallt och spöregn, en halvtimme lite halvsvalt och blåsigt och så börjar det om igen.

Och så har jag liksom bara känt mig... skum. Som om jag lever lite i en bubbla på nåt vis.. Svårt att förklara. Inte på ett dåligt sätt, bara i min egen lilla värld lite.

Ska snart ta en dusch i alla fall och sen blir det nog melodifestival :)
Ska ni titta? Idag är det ju Sveriges tur, håller tummarna

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0