Kråka i vardagsrummet

Igår när jag kom hem från skolan så hade vi fått vårt femtonde husdjur. I alla fall tillfälligt. Familjen hade hittat en liten kråka, som tydligen var för liten och förvirrad för att flyga. Så, den bor i en bur i vardagsrummet ett tag.

Fast nu har den på något vis lyckats ta sig ut ur buren... Och är alltså lös i vardagsrummet. Och så fort jag kommer nära öppnar den sin stora näbb och kraxar/skriker åt mig. Vad göra???? Ingen aning!!! Vågar inte närma mig den, så jag har bara stängt dörren till vardagsrummet och hoppas att den inte sabbar en massa saker... Scheisse...



Kommentarer
Postat av: Christine

Läskigt!!!

kråkor är inget roligt. Hoppas ni får ut den innan vi kommer!!!

Kram

2010-05-27 @ 12:12:50
Postat av: Ida-Ida

Jag skulle precis fråga på det senare inlägget varför ni har en kråka i bur. Fast frågan står nog kvar fortfarande... Jag förstår inte varför man har en kråka i vardagsrummet...

2010-05-27 @ 16:09:16
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0