Lite blajj såhär på morgonkvisten

Detta skrev jag klockan åtta imorse, men det publicerades inte... Nåja, ni får det nu istället:

Hej på er!

Här sitter jag och tittar på webTV. Morgonens to-dos är avklarade, och jag slappar lite innan jag tar tag i det andra som ska göras idag, tex en promenad till posten, lite saxofonövning och lite andra smågrejer. Men jag har ju faktiskt fyra timmar på mig tills barnen kommer och lunchen idag måste bara värmas, så det är enkelt.

Ikväll är det skola igen. Känns som om det börjar närma sig slutet... Vet i och för sig inte hur många gånger det är kvar, men vår lärare ska gifta sig den 19 juni, och hon nämnde att det var efter kursens slut, så så himla många gånger är det inte kvar. Lite trist, jag har egentligen gillat skolan och att åka iväg på kvällen ibland, trots att det i vintras var lite segt att gå till bussen halv sju, när det redan var mörkt. Men nu är det inga problem :)

Vädret är dock lite sämre idag än igår, lite mulet och blött. MEn det är helt okej, hade inte kunnat sola så mycket idag i alla fall. Är lite röd här och var, trots att jag igår smörjde in mig hela dagen. Antar att huden helt enkelt är extremt ovan vid sol... ^^
Ingen jogging blir det heller, sprang i söndags, måndags och igår och har lite ont i vänsterbenet (min dåliga vana att stretcha alltför lite visar sig). Så det blir vilo/pysseldag. Inte mig emot.
Kanske åker in lite tidigare till Basel med, har lite grejer att fixa.

Tja, mina vänner, det var morgonens pladder det. Kanske inte helt intressant, men något mer intellektuellt kan jag tyvärr inte prestera just nu. Återkommer!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0