Måleri och regn

Hejsan!

Sandra är i Zürich och träffar en kompis som hon lärde känna i England, och jag passar på att blogga lite.
Det regnar fortfarande, vilket såklart är trist, men det är också det enda som inte är bra just nu :)

Igår när Sandra kommit fram så åkte vi hem, åt lite, hon packade upp och sen tittade vi lite på film innan vi somnade rätt tidigt.

Imorse tog vi en promenad i Eiken och resten av förmiddagen var det återigen film som gällde. När Anna kom vi tolvtiden åt vi lunch och sen målade vi lite allihopa innan Anna gick iväg till en kompis. Nu har jag precis vinkat av Sandra på stationen (men hon kommer tillbaka i kväll såklart ) och sitter nu och läser lite Veckorevyn och lyssnar på Michi som övar flöjt.

Och mycket mer än så har jag inte att säga för tillfället. Imorgon ska vi till Basel och skolan. Bloggar om det när jag hinner :)

Ha't bra tills dess
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Så bra att allt är bra... vi har handlat / laddat / ordentligt inför Lövö-helgen... så nu ska det bli fika med färska kanelbullar.. Kramar Mm & Mf PS Hälsa Sandra Ds

2010-05-04 @ 17:18:56
Postat av: christine

Synd att det regnar men kanon att allt är bra!!

Hälsa Sandra och krama och varandra!!

Kram

2010-05-04 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0