Packning och Paris

Sitter här i min säng och tittar på när Sandra packar sin resväska. Saaad. Men som tur är så har jag ju något skoj att se framemot! Ikväll ska nämligen jag själv packa min väska, för imorgon bär det av! Paris!!! :D
Kommer bli underbaaaart, I know it! :D

Igår var vi i Basel på kvällen; jag i skolan och Sandra tog en fika och läste lite under tiden. Annars innehöll inte dagen så väldigt mycket, förutom en promenad i skogen i ösregn och X antal avsnitt av "Sex and the City". Mycket mysigt.

Planerna för idag är att ta tåget vid fyra till Frick, där vi måste vinka adjö till Sandra :( Hon hoppar på tåget till flygplatsen och Anna och jag går till fiollektionen som vanligt. Sen blir det som sagt var packning för hela slanten och kanske lite städning med. Har ju i och för sig tid imorgon med; åker från Eiken halv fem, så jag behöver inte stressa. :)

Vi hörs nog imorgon med innan jag åker, sedan blir det lite uppehåll tills jag kommer tillbaka. Men det överlever ni nog ;)
Och då kommer jag ha mycket att berätta, var så säkra! :)
Ha det fint!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Ha så kul! Och hälsa Ellan :)

2010-05-11 @ 14:42:28
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Hoppas att Ni får några härliga dagar i Paris.

Hälsa Samuel och Ellan.



Kramar Mm & Mf.

2010-05-12 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0