Paris dag 4; 15 maj 2010

Näst sista dagen i Paris! Redan! Tiden går så fort!
Vi sov rätt länge, jag fixade lite frukost till mina fina vänner och sedan tog vi en promenad till kyrkogården Pere Lachaise. Gick förbi hotellet vi bodde på när vi var i Paris på luffen, det var lite skumt att se det igen och upptäcka att jag faktiskt kände igen mig i omgivningarna. Annars har detta varit resan utan koll för mig :P Har inte haft nån aning om vart vi varit eller om vi varit där förut. ;) Ingen aning om vad som hänt med mitt lokalsinne, men kanske var det för att de andra två hade så bra koll, så jag behövde inte ^^


Ellan på Pere Lachaise




Yves Montand


Oscar Wilde

Eftermiddagen tillbringades vid Eiffeltornet med massor av turistfotografering. Där lade vi oss också på en gräsmatta och njöt av solen och planerade resten av timmarna i Paris.

         
Klicka för större turistbilder ;)




Kvällen bjöd på bio, svartvit gammal amerikansk film. Lite mysigt sådär, även om filmen såklart var lite smårolig (utan att det var meningen naturligtvis). Efteråt var det natti natti som gällde, och sedan grydde den allra sista dagen i Paris...

Kommentarer
Postat av: christine

Hej <3!

Underbara bilder. Ser ut och låter som ni haft några toppendagar!

Kram mamma

2010-05-18 @ 15:56:22
Postat av: Ellan

Jävligt bra skildring av de här dagarna! Är glad att nån fattar det där med dagens bloggvärld! :D

2010-05-18 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0