Planering och hosta

Idag mår jag bättre, men näsan är fortfarande täppt och hostan har inte gett sig. Men är inte lika hängig i alla fall så ska snart ta en promenad (egentligen vill jag springa, men såååå dum är jag inte! :P Tänker inte bli sjuk på riktigt) och sen en varm dusch. Sov gott i natt i alla fall, sådär riktigt djupt och drömlöst. Annars brukar jag ibland känna det som om jag inte sovit alls för att jag drömmer så mycket och verkligt.
Men i natt var det bra som sagt.

Innan promenaden ska jag bara kolla över planerna till min avskedsfest / midsommarfest den 26 juni. Är i och för sig en månad kvar, men vi blir nog nära 20 personer, så det krävs lite planering, och dessutom går tiden så himla fort! Snart är det dags... Herregud.. Om lite mer än sex veckor är jag påväg hem... Det är galet och svårt att förstå..

Men jag ska inte tänka på det nu, inte bra att tänka för mycket. Jag ska istället ge mig ut och promenera med min i-pod. Och hoppas att jag inte överraskas av regn.

Ha det


En av de första bilderna från Schweizåret. Augusti 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0