Tisdag

Goddagens

Hittills idag har jag:

- Städat
- Lyssnat på radio och sjungit med
- Duschat
- Skrivit två brev
- Gjort halva tyskaläxan till imorgon
- Läst tre kapitel i min braiga bok
- Sovit en stund i solen med ipoden i öronen

Fin förmiddag med andra ord. Nu ska jag fixa lunch till mig och Anna och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. Hoppas på att hinna med en joggingtur innan kvällen, men vi får se. Ta det som det kommer, det är det jag måste öva lite på :P

Vad gör ni idag?
Kram


Kommentarer
Postat av: christine

Denna kalla, 6 grader, regniga tisdag har jag jobbat och varit på kören. Längtar efter dig!!!

Kram mutti

2010-05-25 @ 21:10:06
Postat av: christine

Denna kalla, 6 grader, regniga tisdag har jag jobbat och varit på kören. Längtar efter dig!!!

Kram mutti

2010-05-25 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0