Update på kråkfronten

Ibland bara älskar jag Anna :)
Hon kom hem från skolan för att äta lunch och satte genast igång med operation "få in kråkan i buren igen". Efter en timme lyckades hon få den att sätta sig på en sopborste och så kunde hon få ner den i buren. Pust! Jag var mest bara rädd och gömde mig bakom dörren ^^ Orädda åttaåringar är bra ibland! Sedan belönade vi oss med lite choklad innan hon gick tillbaka till skolan och jag skurade golvet efter kråkan toalettbestyr... Uäck!

Nåja, nu är den i alla fall inne i buren, Anna är i skolan och jag ska nog ta en promenad innan jag börjar packa för helgens orkesterläger :) Ska bli skoj!

Vi hörs
Kram

Kommentarer
Postat av: christine

Åhhhhh, orkesterläger, vad kul!!!!! Vart ska ni?

Kram mamma

PS Anna är en riktigt härlig unge!!!

2010-05-27 @ 14:50:48
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Kråka i bur ??? Trevligt med musikläger - ha en fin helg. Kramar Mm & Mf.

2010-05-27 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0