Franska noveller, kardemummaskorpor och chai-te



Detta är vad jag har framför mig just nu. En liten bok med franska noveller, några kardemummaskorpor med ost och ett glas chai-te. Fint avslut på en dålig dag. Vet inte varför den kändes så hopplös, det var bara så. Kanske för att vädret var hemskt, kanske för att jag sov alldeles för länge, kanske för att jag inte hade något annat än kurslitteratur att göra... jag vet inte.

Något som inte var dåligt var den gångna helgen. Gustav var här och det var toppen! :) Fredagskvällen tillbringades hemma hos Sandra med gänget. Idol och spel stod på schemat. På lördagen promenerade vi in till stan och tog en sväng där. Det blev lite shopping och kina-mat tills vi nästan inte kunde gå ^^ Så gott var det.
Kvällen bjöd på discobowling, och avslutades med kanelbullar, te och film.
På söndagen tog vi en liten promenad på campus och en fika på universitetsbiblioteket innan Gustav återvände till östergötland igen.

Nu ska jag snart hoppa i säng, föreläsning imorgon. Vi höres.

Bilder från helgen:


I fredags


I bowlinghallen



Gustav var på G (haha) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0