Fredag och lördag på campus

Så är helgens sista dag här. En helg som tillbringats i Växjö, känns som länge sedan sist. Fast det var bara två veckor. Hur som helst har det varit en lugn helg, lugn och fin. :)

I fredagskväll var det skånsk Mårten Gås-middag som gällde, fast med pizza. Emma hade fixat finfina pizzor och vi åt, såg Idol och spelade roliga spel.

 


Värdinnan :)


Igår var vi inte så många som var kvar i Växjö, men på morgonen tog Cassandra och jag en sväng på stan för att fixa lite nödvändigheter såsom pennor, block, pärmar och termosmugg till Cassandra. Jag hann även med en handling på ICA, och kände mig som ung och bortskämd när jag sprang runt och inte visste vart något var. ICA i Teleborg är jag van vid, men inte ICA i stan :P

Eftermiddagen spenderades med plugg, plugg och åter plugg. På kvällen gick jag och Cassandra hem till Malin för att se film. Tända ljus överallt, en flaska vin, vindruvor, ost och kex, kladdkaka och två bra vänner. Blev en himla fin kväll. Kunde dock inte sova riktigt när jag kom hem, var en massa tyskar som härjade utanför fönstret. Detta ledde till att jag sov till tolv i morse.....
Nu har jag dåligt samvete för det, och dessutom huvudvärk. Suck. Får bli en sväng till bibblan sen, för plugga, det måste jag idag med.

Hoppas ni har en fin söndag, fars dag är det ju och allt.
Nu ska jag ringa papi och sen duscha.
Vi hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0