Je suis parfois parfait

Åhh, jag känner mig himla duktig faktiskt! Mitt livs första tenta är färdig och inskickad! :)
Gick upp vid åtta imorse och förberedde mig, och prick klockan nio loggade jag in och hämtade tentan. De första fyra frågorna var inte så svåra, räckte att svara med ett par meningar, så vid tio-tiden var jag klar med dem. Tog en paus för en kopp te och en clementin innan jag fortsatte med de två sista frågorna. De var betydligt klurigare och längre, skrev nästan tre sidor till varje. Dessutom krävdes det en del läsande i kurslitteraturen för att fräscha upp minnet. Vid halv fyra hade jag i alla fall en hel text och kände mig ganska klar. Dessutom började ögonen gå i kors och bokstäverna hoppade på skärmen, så jag tog en snabb promenad till ICA och köpte mjölk (min o'boy-konsumtion har varit hög idag ^^) och när jag kom hem korrekturläste jag. Strax innan fem skickade jag in tentan, lade böckerna utom synhåll och översköljdes av en stor lättnad!! Nu blir det promenad med Sandra innan förhoppningsvis lite folk kommer hit för spel och mys.
Helgen är här för vår del! (Förutom franskan imorgon, men men.. pettitesser ;) )
Känns finfint! :)

Vi hörs, bloggiz ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0