Ovomaltine und Dampfnudeln

Idag när jag öppnade postfacket hittade jag tre saker. Två av dem var tråkiga; en inbjudan till försäkringsbolagets kundträff och ett paket med kurslitteratur, dvs mer räkningar att betala. Men den tredje saken var finfin!


Såhär såg den ut. Det var ett litet paket med utländsk stämpel på



Inuti låg världens utan konkurrens godaste choklad (som man bara kan hitta i Schweiz) och två små brev



Det ena var ett brev (på svenska!) och det andra var receptet på Dampfnudlar, en supergod grej som jag och min vän Muriel gjorde när jag bodde hos henne i Schweiz i oktober. Och då kan ni ju såklart lista ut att det var Muriel som skickade det lilla paketet och gjorde min måndag ljusare :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

åh vad mysigt med paket :) sånt livar alltid upp vardagen!

2010-11-15 @ 17:42:34
URL: http://cjangbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0