Söndagen i bilder

12.30 Vaknar och får panik! Skulle ju inte gå upp såhär sent! Skyller på grannarna som hade fest i natt.




13.00 Äter frukost. Känner mig som Smelly Cat, vilket gör valet av mugg enkelt





14.00 Har duschat och klätt på mig. Dags för kurslitteratur





16.00 Tar mina gummistövlar och mitt paraply och beger mig mot Café Tufvan





17.00 Dricker te och agerar domare i poesitävling tillsammans med Anna





18.00 Kommer hem, sätter på TVn och ser ett avsnitt av underbara "Türkisch für Anfänger"






19.00 Äter tortillapizza och slözappar på TVn





20.00 Skriver ett litet opponeringsdokument inför morgondagens skola





21.00 Sätter på en film på datorn, lägger mig i sängen och gör inte många fler knop denna söndag


Kommentarer
Postat av: christine

Ser ut som det blev en fin söndag trots dålig nattsömn !!!

Kram mamma

2010-11-14 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0