Motown

Hej på er!

Jag sitter vid datorn hemma i Motala. Kom för några timmar till och har bland annat hunnit med en fika på stan med mamma, syster och systers kompis och en liten tupplur i mitt ganska tomma rum. Nu lyssnar jag på den här fina låten och känner lukten av mat sprida sig i huset.



Känns himla lyxigt att det är mor och far som lagar den, och att jag slipper. Efter maten blir det jacuzzin och en god bok, och sen  dyker fina släkten upp. Åhh, det känns som jul... eller som när man var lite och allt var  mysigt.
Är fint att vara hemma, även om jag redan saknar vännerna i "Växjö-hemma" lite... ¨

Min fina syster fyller 19 år idag.
Hon är den finaste syster man kan ha. Älskar dig!





Kommentarer
Postat av: l

håhå jag älskar dig också för DU är den finaste systern man kan ha! <3 puss

2010-10-04 @ 13:39:30
Postat av: k

håhå jag älskar dig också för DU är den finaste systern man kan ha! <3 puss

2010-10-04 @ 13:39:40
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

älskar låten.

2010-10-04 @ 13:50:12
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: lovisa

VINN SEXIGT NATTLINNE PÅ BLOGGEN JUST NU!

TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ TORSDAG SÅ ANMÄL DIG REDAN IDAG!:)

2010-10-04 @ 13:55:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0