Fyra timmar i Köpenhamn (6 augusti 2011)

På morgonen den sjätte augusti tog jag bussen till Mjölby, och därifrån tåget vidare till Köpenhamn. Min slutdestination var Schweiz, men innan tåget gick från Köpenhamn till Basel hade jag tre timmar att spendera i den danska huvudstaden.

 

Tågstationen i Köpenhamn

 

Jag låste in min stora väska, tog min kamera på axeln och tog en liten promenad runt stationen. Det var ganska mulet, men varmare än i Sverige. :)

 

Åt en glass och tittade på en elefant

 

Ännu en elefant

 

Luffarbyxor, sandaler och lite packning, and I´m ready for Switzerland! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka gulliga elefanter! Gillar de elefanter, speciellt, i Danmark, eller?

Kram mami

2011-08-22 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0