Jugendband bilder

När jag var i Schweiz så åt jag ju middag hemma hos Martina en kväll. Då fick jag gå igenom hennes bilder från Sverigeresan och bränna ner alla jag ville på en skiva. Så här får ni några (ganska många) av de som jag tycker är finast. :)


Första konserten, i Göteborg


Kajsa i fina JBW-tröjan



Beat och Dominik i Stockholm




När orkestern åkte hemåt släppte de av mig på campus i Växjö. Lorenzo och Lukas gjorde ett hejdå-hopp.


Valentin och hans "schwyzörgeli" ;)

Kindpussar, kramar och applåder, ett typiskt schweiziskt avsked!


Beat och Fibi :)


Hejdå!


44 schweizare i vår trädgård



Tuba-meditation i Motala


Gilla!


Fibi


Rebi

Om man vill se något av vaktavlösningen i Stockholm kan man göra såhär



Hejdå-kramar vid kebabvagnen


I Stockholm


Trötta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad ska man säga....<3

2011-08-29 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0