Juldagarna

Så var julen över för i år. I det varma vädret infann sig ingen riktig julkänsla, men jag har haft tre fantastiskt fina dagar med familjen och släkten. :) Jag kom hem till Motala den 23e och samma dag dök mormor och morfar, moster och morbror och tre kusiner upp. Kvällen tillbringades med Bingolottos uppesittarkväll för de vuxna och marsipangodisbak för oss "barn".


Jag och Elin hade både marsipan- och chokladkrig.


Yummie!!

Sedan blev det då julafton. Farmor, farbror, faster och två små kusiner anlände. Julbord, Kalle Anka och julklappsöppning gicks igenom. Framåt kvällen åts det gröt och sedan var det sällskapsspel som gällde. :)



Hyfsat många klappar



Jag i en julkula :)



Tomten kom såklart :)



Massor av mysigt folk


Igår var det juldagen, och därmed kusin Elins nittonde födelsedag. Den firades med sång och frukost på sängen, en kort sväng till Elgiganten, fika och partybowling på kvällen. Under hela helgen har vi även haft en bordshockeyturnering. Jag åkte ut redan i gruppsepelet, men övriga släktingar tog spelet mycket seriöst :)



Fika


Hockey


Innan kusinerna åkte hem passade vi på att föreviga oss :)


En finfin julhelg har det varit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, härligt!!

2011-12-27 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0