LOV!

Nu är det lov!! Eller ja, lov och lov, har ju en hel del plugg att göra under ledigheten, men jag väljer att inte fokusera på det just nu. Terminen (och årets) sista seminarium är avklarat, väskan är packad och nu väntar jag på att klockan ska bli 14.55 så jag kan ta bussen mot Oskarshamn och mormor och morfar för vidare hemfärd till Motala imorgon. Längtar!!

Jag är en av de sista av mina vänner som lämnar campus (precis som förra året), men innan alla försvann så hann vi förra veckan baka pepparkakor och dricka glögg ihop.  Det såg ut ungefär såhär:


Efter lite ommöblering av min lägenhet hade vi det perfekta bakbordet i mitten



Full koncentration














Häromdagen fick jag en avi på posten att jag hade ett paket att hämta. Spännande! Sprang iväg till ICA och när jag kom hem kunde jag packa upp en present från min värdfamilj i Schweiz. En raclette-ugn!! Alltså en liten grill/ugn för en speciell sorts ost som är så himla god! Helt galet snällt! Så fort julbordet har klarats av så blir det alltså raclette för hela slanten i jul. :)


Den lilla ugnen :)


Med det så vill jag önska er som läser en god jul och ett riktigt fint nytt år. Vi hörs 2012! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar tills i morgon!! Och efter racletter, heter det så?? Kram

2011-12-22 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0