Fixa och trixa

Här sitter jag på golvet i min lägenhet och stirrar på berget av tvätt som skriker "Vi vill bli rena!!" Fy, så tråkigt, men antar att det bara är att sätta igång. Det är en sådan dag idag, en dag att göra alla tråkiga måsten på. Har tillbringat förmiddagen på biblioteket med Cassandra. Imorgon är det tenta och jag har precis lagt ner plugget. Nu får det gå som det går! Om en halvtimme blir det promenad med Sandra och Cassandra och sedan är det väl dags att ta tag i tvätten. Mycket mer än så händer inte idag, det får bli en tidig kväll också för att orka gå upp i tid till tentan imorgon. Ni får hålla tummarna för mig! :)


En liten godispåse från Movie Monday i måndags :)

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Vi håller alla fyra tummarna.... Kramar Mm & Mf

2011-02-17 @ 16:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0