Lite bilder

Hej på er!

Nu sitter jag här i min säng och ska snart sova. Om sex timmar ringer väckarklockan, och det bär av mot Uppsala och Ellan :) När jag kommer hem på söndag blir det bättring på bloggen. Har suttit och tittat igenom inlägg från Schweiz, när jag skrev minst en gång om dagen, och insett hur kul det är att läsa det nu. Så, ett försenat nyårslöfte; att uppdatera bloggen oftare! :)

Börjar med lite bilder som togs när jag var hemma för att fira mammas födelsedag för några veckor sedan.



Mysigt att träffa Knutte igen :)


Påväg för att sjunga för födelsedagsbarnet :)




Dagen till ära blev det klänning


Mami <3


Lite Kina-schack hanns också med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0