Quoting...

Vi har en föreläsare som då och då säger de mest roliga och kloka saker. Jag har samlat lite citat i min almanacka. Låt oss ta en titt.

"De säger att män inte kan göra två saker samtidigt. Det stämmer inte. Jag kan inte göra EN sak samtidigt"

"Istället för att älska funderar vi på vad det är"

"Man får dela in de olika brotten i underkategorier. Till exempel inbrott och utbrott"

"I Rumänien smakade en Big Mac inte som en Big Mac. Vi kom överens om att det måste ha varit hundkött. Troligen död hund"

"En symbios är en liten kärleksaffär på rotnivå"

"Jag använder ordet `trovärdigt`som nyckelbegrepp eftersom det är ett nyckelbegrepp"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!!

2011-02-28 @ 22:01:44
Postat av: Anonym

Jag brukar också skriva ner underfundiga eller bara knäppa grejer mina professorer säger.

2011-03-05 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0