Söndag

Vaknade återigen upp till solsken! Åh, vad jag älskar solen! :)
Hade en finfin kväll igår; jag, Sandra, Cassandra och Max tog bussen in till De Luxe i stan, där "Alice in Videoland" spelade. Hade aldrig hört talas om dem innan, men det var roligt, bra drag och låtarna fastnade verkligen på hjärnan. Inget jag skulle lyssna på hemma kanske, men bra dansmusik. :)

http://www.youtube.com/watch?v=7Q8oXj89x0w




Vi avslutade kvällen på McDonalds innan vi delade en taxi hem (billigare än buss!!). Somnade gott vid halv tre-tiden (tror jag ^^)

Imorse startade jag och Cassandra dagen med att ta en promenad till Willys i solen. Iskallt, men fint. :) Gick sedan hem, röjde lite i lägenheten och tog en middagslur innan jag mötte upp Sandra och Cassandra på gymmet för ett roligt, och ansträngande, afropass.
Nu har jag ätit pannkakor och diskat och laddar nu för en ny vecka och en ny kurs med några avsnitt av "Vänner" och Solsidan, och sedan blir det en lång natts härlig sömn.

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0