1 / 1 2011

Så var det första januari 2011. Ett nytt år, nya möjligheter, nya erfarenheter och nya äventyr ligger framför mig. Känns fint.

De sista dagarna på 2010 spenderade jag med mina vänner, på stan, framför datorn och i mitt gamla rum. Åt lunch med Lalle en dag, kollade på Bridget Jones och drack te med Sandra,  och såg film och spelade spel med Erik och Linnéa.

Nyårsafton tillbringades hemma hos Sandra tillsammans med henne, Ida och Andreas. Vi lagade mat (eller ja, de andra lagade mat och jag tittade på ^^) som blev himlans god, vi bytte paket och pratade om ditt och datt. På tolvslaget såg vi fyrverkerier från balkongen och skålade såklart i champagne. En himla mysig och lugn nyårsafton i fina vänners sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0