God only knows what I'd be without you...

Den här veckan har Samuel varit här, och jag har haft det så himlans bra och fint med honom och Sandra. Det känns så trist att veckan gick så fort, men jag är himla glad att det var så bra.

Ni får lite bilder...


En dag åt vi risotto


Och en annan dag spelade vi TP


Enda dagen solen sken passade vi på att ta en promenad




Hejdå-fika för utisarna som åkte hem....


Bye bye...


Ett Disneykalas för att fira min och Emmas födelsedagar hanns också med












Och nu när det inte längre ser ut såhär i min lägenhet känns det en smula tomt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!

<3

2011-01-17 @ 20:09:41
Postat av: Rachel

En risotto är ju alltid en risotto...

2011-01-17 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0