Jugendbands besök, dag 7 - torsdag 7/7

Allra, allra sista dagen med Jugendband.... Så. Himla. Trist.

Det var dags för älgpark. Vi gick upp halv fem, och åt, städade och packade det sista. Runt sju var vi klara och hoppade på bussen och åkte mot Ljungby i Småland. Var framme strax innan tio, och hann precis i tid till matningen av älgarna. Visst var det kul att se, men älgarna var rätt trista, de låg mest och sov.









Vem matade vem egentligen? ^^

Vi käkade lunch i Ljungby och jag somnade närapå inne på restaurangen.  :P
Sedan körde de hem mig till Växjö och vi tag adjö utanför min lilla lägenhet på campus... Fick en himla massa kramar och pussar (borde varit ca 41 st ^^) och sen var det slut.. De rullade vidare och jag gick upp till mig. Promenerade till ICA och köpte bröd och glass och gick sedan och lade mig framför TVn. Sov 13 timmar den natten, snacka om utmattad!
Dagen efter träffade jag Stina för lunch och tog sedan bussen hem till Motala igen.

Veckan med Jugendband var helt fantastisk, och jag saknar de verkligen! Kändes så himla tomt och konstigt att vara själv igen!
Men snart, snart, snart ses vi igen, när jag åker till Schweiz i augusti.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0