Vad gjorde jag sommaren 2011?

Sommaren är ju inte slut än, som ni vet, hela augusti är ju kvar. Men som jag lovade mig själv så kommer här en lista över vad jag hunnit med hittills i sommar.

Jag har:

... åkt båt på Lövö och bevittnat ett svanslagsmål




... jobbat en hel del, och träffat både och roliga och lite skumma turister


... promenerat längs kanalen




... läst (hittills) tjugo böcker. Det skönlitterära hamnar ju lite i skymundan under terminerna, men nu tar jag igen det :)

... ätit god glass på Smultronstället i Söderköping med Eloff, Erik och Linnéa




... hängt i Stockholm med Sandra




... tagit några små promenader med Ellan i hamnen, innan hon drog iväg ut i Europa

... hyrt och sett en massa filmer tillsammans med syster

... varit på en helt fantastisk liten Sverigeturné med Jugendband






Egentligen inte så mycket, men jobbet har faktiskt tagit en himla mycket tid. Men det gör ingenting, för jag tycker fortfarande det är ett sjukt kul jobb :) Och så Jugendbands besök såklart, det var ju en stor grej. Hittills är jag mycket nöjd med min sommar. Fortsättningen kommer nog också bli toppen, på lördag sätter jag mig på tåget och rullar iväg mot elva dagars semester i Schweiz.  Kommer bli toppen :)

Kommentarer
Postat av: TidningsIda

Shit, människa – 20 böcker! Jag som är stolt över mina 38 i år, men det ligger ju uppenbarligen låååångt efter dig isf...



All heder :)

2011-07-31 @ 04:01:30
URL: http://tidningsida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0