Stress

Gaaaahh, jag känner mig lite stressad, måste jag medge. På fredagmorgon ska jag bege mig mot Göteborg och möta Jugendband för att börja turnén genom Sverige. Jag ser verkligen fram emot det, men hade kanske önskat mig någon dag mer för att planera lite mer. Egentligen finns inte så mycket mer att planera, men vissa saker (som till exempel se till att det finns tillräckligt med stolar på varje konsert) tar en himla tid och är knöliga.

Men jag gör som jag brukar när stressen sätter in; jag gör en lista, tar ett djupt andetag och sen prickar jag av en sak i taget. Ofta märker jag ju då att det inte är så mycket att göra som jag inbillat mig, och att jag faktiskt har tid att hinna allt.

Så nu lägger jag allt åt sidan för kvällen, och satsar på att vara färdigplanerad imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0