140

140. Så många sidor kurslitteratur har jag avverkat på biblioteket idag. Dessutom hann jag med en timmes promenad och en timme i simhallen. Känner mig extremt nöjd med mig själv. Var kom denna effektivitet ifrån liksom? Hoppas den stannar i alla fall :)

Jag kom hem till Motala igen i fredags för att spendera två veckor här. Vi har inga föreläsningar och jag går ju guideutbildningen på Turistbyrån varje helg, så det passade bra.

I fredags var jag på Partybowling med Cissi, Olle och Linnéa. Kul att ses igen, i det "gamla" gänget från högstadiet, även om inte bowlingen gick så himla bra. Men det var för att banan lutade.

Lördagen var guidedag och igår träffade jag Erik och Linnéa för lite "På Spåret"-spel och en promenad som innefattade bland annat en stor byggarbetsplats och en galen hund på rymmen. En spännande och trevlig dag. :)












Kommentarer
Postat av: Cassandra

Banan lutar alltid när man spelar bowling, alltid! ;)

2011-03-15 @ 11:23:29
URL: http://jangbrand.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0