Arvika

Här kommer nu ett litet bildregn med bilder från mina dagar hos systeryster i Arvika. Jag anlände vid middagstid i onsdags, och vi begav oss direkt till ICA. Kajsa har nämligen aldrig mjölk och mjukt bröd hemma, och det är ju vad jag lever av. Vi tog sedan bussen hem till henne och åt innan det var skola som gällde. Syster och hennes vänner spelade medan jag läste min kurslitteratur. Kvällen tillbringades framför TVn.

Torsdagen vigdes åt sightseeing och lunch på stan i Arvika. Sedan åt vi middag med Kajsas vänner Lovisa, Elsa och Therese. Väldans trevligt.

På fredagen var vi på ICA igen och provianterade inför middagen vi skulle laga tills föräldrarna kom. På kvällen hade Kajsa rep så vi var i skolan igen. Himlans bra att plugga till deras ljuva musik :)
Sedan dök föräldrarna upp och bjöds på kycklinggryta.

Och idag åkte jag så hem med tåget för att hinna gå på guidekurs imorgon.
Ett par fina dagar i Arvika har jag haft.



Min syster är söt :)



Vi har ätit mycket och gott. Till exempel lunch på ett mysigt café



Shopping



I skolan



Mer skola


<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

mmm! PUSS <3

2011-03-19 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0