Guidning

Äntligen är denna überpluggiga vecka över ! I torsdags skrev jag tenta om politisk kommunikation, och idag har jag gjort mina guideprov; både det skriftliga och det muntliga. Tror att det gick ganska bra, det skriftliga kändes okej, och det muntliga gick jättebra, det sa juryn till och med direkt efteråt. :)

Nu ska jag lägga mig raklång på sängen med en bra bok, som INTE är pluggig. Känner mig lite svag, låg i magsjuka igår, inte så roligt!  Så blir det ledigt söndag, måndag innan nästa kurs drar igång. Och imorgon åker jag tillbaka till Växjö.

Det var alles för now. Vi höres, go vänner.


Här har jag nu varit fyra gånger på sex dagar. Charlottenborgs slott

Kommentarer
Postat av: TidningsIda

Vad bra! Är du garanterad jobb då? Eller när får du veta?

2011-03-28 @ 12:39:15
URL: http://tidningsida.wordpress.com
Postat av: TidningsIda

Vad bra! Är du garanterad jobb då? Eller när får du veta?

2011-03-28 @ 12:40:50
URL: http://tidningsida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0