Jorden runt på sex timmar

I natt reste jag jorden runt. På väldigt kort tid kan tyckas, och det kan vara därför jag inte minns allt som hände.
Men vissa detaljer finns kvar tydligt i mitt minne. Som till exempel hur jag sprang runt med min kamera på Berlins gator, hur jag övernattade högt uppe i ett träd i en regnskog tillsammans med en mängd exotiska fåglar, hur jag badade någonstans på Afrikas östkust, hur jag sprang efter en känguru i Australien och hur jag åkte spårvagn i San Francisco.

Fullt upp med andra ord, kände mig helt utmattad när jag vaknade... ^^

Nu ska jag ta tag i diskberget, sedan blir det aerobics på gymmet och ikväll går vi till Stallarna och tar en dricka och lyssnar på liveband. :) Blir fint, det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0