Pluggar på

Har återigen tillbringat dagen på bibblan. Har läst ut all litteratur till tentan och tänker nu inte röra den igen förrän det är dags på torsdag. Nu är det istället guidelitteratur som prioriteras. Har läst allt som ska läsas och ska nu memorera det och planera en egen guidning som ska genomföras på Charlottenborgs slott på lördag inför en grupp rutinerade guider och lite vanligt folk. Känner mig inte så nervös än, men det kommer väl.

Efter att ha suttit på bibblan i lite mer än sex timmar såg jag Erik gå förbi utanför och bestämde mig då för att avsluta för dagen. Vi tog en promenad istället och drack sedan te och åt glass. Ett välkommet avbrott, och skönt att få prata lite efter att ha varit tyst i stort sett hela dagen. ^^

Nu till kvällens uppgift; att skriva ihop en guidad tur som jag kan öva in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0