Schlager, återkommen höst och semlor

Idag har jag varit på gymmet och kört ett superduperhårt air-pass. En blandning mellan aerobics och styrka. Sjuttio minuter långt (plus tio minuter stretch) och tre överpeppade instruktörer. Det var bara schlagermusik och det var SÅ HIMLA KUL! :) Trodde nästan jag skulle svimma ett par gånger, men tio minuter efter att passet slutade ville jag bara springa tillbaka och göra om allt igen. Så ska ett bra pass kännas! :)

Sedan jag skrev sist har våren som visade sitt ansikte ett par dagar åter försvunnit.. I förmiddags snöade det galet mycket. Nu har det övergått till regn, och det blåser galet mycket. Känns som höst igen.. Åhh, man blir så ledsen!!

I förrgår var hela gänget hemma hos Sandra och åt semlor och spelade spel. Hemmagjorda semlor till och med. Det ni! Vi blev nog alla lite sockerhöga för vi kunde inte sluta skratta och drog det ena dumma askämtet efter det andra. Himlans skoj var det! :)


Min semla hade såklart ingen grädde, men däremot ett stort överflöd av mandelmassa



Mia och jag gjorde en enorm semla med sjukt mycket mandelmassa och grädde. Hysteriskt kul, tyckte vi :)



Sedan spelade vi "Med Andra Ord" och fick höra den enda konstiga förklaringen efter den andra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0