Vår, nyckelfåglar och sömniga katter

Idag är det nästan vår ute!! Solen skiner, fåglarna kvittrar, snön har ersatts av grus och jag blev nästan lite varm i min vinterjacka! Så himlans härligt!! Det är nog det jag är mest glad för idag.

Andra saker som jag är glad för och tycker är fint idag är:

- att kissen Knut sov i min säng i natt

- att jag har en egen lägenhet som jag kan inreda och fixa som jag vill (nästan) Det har jag ju i och för sig haft ett tag, men det slår mig ibland hur bra det är :)

- Pernilla Anderssons melodifestival-bidrag "Desperados"

- att jag har en stor hög med skönlitterära böcker som väntar på att läsas

- att det äntligen börjar lossna med planeringen för Jugendbands besök i sommar

- att jag nu ska göra en kopp te och sätta mig på min stora kudde på golvet och läsa vidare i "Fågeln som vrider upp världen"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss min gullunge!

2011-03-08 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0