Lite smått och gott en regnig fredag

Igår firade vi midsommar, lite för tidigt kan tyckas, men eftersom terminen går mot sitt slut och vi snart skingras för sommaren så tyckte vi att det passade bra. Vädergudarna bjöd på traditionellt midsommarväder med snålblåst och regn, vilket gjorde att vi intog våra grillade läckerheter och färskpotatisen inomhus, inklämda i Sandras lilla kök. Gemytligt, är ordet. :)
Årets första jordgubbar smakade finfint till efterrätten och trots avsaknad av Små Grodorna så var det en himla trevlig kväll.

Nu är det bara en opponering och en redovisning kvar innan det är sommarlov. På onsdag eftermiddag har jag fixat första året på universitetet. Känns ju himla konstigt, det måste man medge. Har gått fort! Men samtidigt har vi hunnit med så himla mycket.

Sommarens planer är jobb på Övralid, besök av min fina schweiziska orkester och en liten mini-tågluff till Schweiz i augusti. Tror det kommer bli fint! :)

Nu ska jag bege mig mot Willys för att inhandla mjölk och lingonsylt för de stackars få kronor som finns kvar av månadens halva studiebidrag... Studentlivet = inte så glammigt, men alldeles, alldeles underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0