Valborg

Det har gått mer än en vecka sedan Valborg, men låt mig ändå berätta för er hur jag firade det.
Jag och Sandra tog bussen till Jönköping och Ida på fredagseftermiddagen.

På lördagen fikade jag först med kusin Tim innan jag mötte upp Sandra och Ida igen för shopping och lunch. Sedan inhandlade vi picknick-mat och begav oss mot Stadsparken.


Traditionsenlig picknick trots snålblåst och småregn


Fina Ida-Ida


Stadsparken var himla mysig

Regnet tvingade dock in oss tillslut och vi intog glass på golvet i Idas rum; inomhuspicknick. :) Lagom till elden och firandet slutade det regna och vi begav oss ut för att lyssna på körsång och orkester, vårtal på rim och för att dansa lite grann.. :) Kvällen avrundades med film.

Fyrverkerierna var häftigare än elden, som kanske var i minsta laget ^^

Söndagen var slapp och himla mysig! Körslaget-repris, matprogram, film, Max-besök och hagel hanns med innan Sandra och jag reste hem till Växjö igen.

Tack, mina fina vänner för en toppenhelg! :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0