Fina små saker

Igår fick jag en massa saker. :) Först en bok och en chokladkartong av min tyska "buddie" Maria. En buddie är en utbytesstudent som man är fadder åt. Man ska alltså hjälpa dem med alla små saker som man kanske inte vet när man kommer till ett nytt land. Och så kan man ju bli bra vänner också :)

När jag sedan kom hem så låg ett skrynkligt brev i mitt postfack. Det innehöll ett USB med alla Samuels bilder från min resa till Schweiz, och ett fint litet brev från densamme.




Och idag låg 200 fina framkallade bilder i postfacket (fat de hade jga såklart beställt och betalat själv, men ändå!) och när jag var på stan såg jag en gubbe och en tant som kramade varandra och så gav gubben en stor bukett röda rosor till tanten. Det var himla fint! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmmm...jag älskar att du ser och tar vara på fina saker i livet! <3

Kram mami

2011-09-07 @ 19:15:03
Postat av: Stinis

Va fint med gubben och gumman! Och allt det andra också såklart :P Men jag tycker alltid det är så gulligt att se gamla människor som fortfarande visar att de är förälskade :)

2011-09-07 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0