Fredag kväll

Jag känner mig lite krasslig idag, har ont i halsen och världens hosta, vilket inte precis gör att halsen mår bättre. Så egentligen är det nog ganska bra timing att mina vänner har annat för sig ikväll, för det jag behöver är att vara hemma och kurera mig.

Dagen har bestått av terminens första seminarium, biljettinköp till morgondagens stora fest med utbytesstudenterna, ett besök hos frisören (välbehövligt!) och en tur till Willys där jag införskaffade bland annat en hög tidningar och ingredienser till ett bullbak.
Det är nämligen vad jag ägnat eftermiddagen åt, kanelbullar! :)

Så nu ligger jag på mage på golvet, läser Kalle Anka, äter kanelbullar, dricker oboy och känner mig tio år gammal igen. Är ganska mysigt. Planerna för resten av kvällen är några avsnitt av Robinson på web-TV och lite allmänt pyssel. :)



Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Puss gumman

2011-09-10 @ 08:55:04
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Ovanst kommentar kommer från mamma.... Men vi skickar kramar och hoppas att förkylningen går över Mm & Mf

2011-09-10 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0